L’equip de monitors de l’Esplai Zig-Zag hem desenvolupat un petit protocol per seguir a les sortides de l’esplai, ja que, al llarg de les últimes setmanes, hem vist que l’hora de venir a buscar els infants a l’esplai és quan es torna més difícil tenir sota control a tots els nens i nenes (que juguen per la Plaça Pep Jai) i fer recompte d’aquells que marxen, fet que pot generar problemes.
És per això, que la setmana passada vàrem posar en pràctica un senzill mètode destinat a facilitar la tasca dels monitors a l’hora de supervisar la sortida dels infants a l’esplai. El protocol és simple i es pot explicar en quatre passos.
1. Quan acabem les activitats, sortirem a la Plaça Pep Jai.
2. Cada grup formarà una rotllana a la plaça amb els seus monitors.
3. L’infant no es podrà aixecar de la rotllana fins que el vinguin a buscar, moment en el qual ho haurà de comunicar als seus monitors.
4. Demanem a les famílies que també comuniquin als monitors que marxen, per tenir un major control de les sortides.
Amb la participació de tots, farem que cada dia l’esplai funcioni més bé!